Commercieel medewerker binnendienst | Administratief 

Utrecht

Wij maken je het graag moeilijk

Kan niet bestaat niet.  Linksom of rechtsom, dat maakt voor jou niet uit. Want jij zorgt ervoor dat zaken hoe dan ook geregeld worden.  Dat doe je als commercieel medewerker binnendienst samen met jouw collega’s vanuit ons kantoor in Utrecht.

Onder het mom van “work hard, play hard” weten we het beste in elkaar naar boven te halen en is er ook zeker tijd en ruimte voor gezelligheid. Als team beschikken we over enorme kennis en ervaring. Dat willen we inzetten om niet alleen ‘de dingen goed te doen’, maar vooral samen ‘de goede dingen’ te doen. Voor onze opdrachtgevers, onze planeet en onze mensen. We houden van aanpakken en nieuwe wegen ontdekken. Met als resultaat; één voor één afvalstromen circulair maken. Daarbij kunnen we jouw hulp goed gebruiken!

Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste klantgerichte medewerker commerciële binnendienst die zich vooral zal gaan richten op de administratieve werkzaamheden.

Dit ga je doen

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de administratieve handelingen, waaronder het uitwerken van offertes, administratief verwerken van de output vanuit onze (recycle)locaties zoals hoeveelheden)registraties en facturen.  Voor klanten ben je telefonisch een aanspreekpunt. De functie kent zeer afwisselende werkzaamheden.

Dit zijn onder andere je taken

  • Beantwoorden van klantvragen, zowel telefonisch als via de mail;
  • Het opstellen en verwerken van offertes, orders en de facturatie;
  • Het registreren van de output van de aan- en afvoer vanuit de (recycle)locaties;
  • Logistieke planning van aan- en afvoer;
  • Met (internationale) klanten telefonisch of per mail contact hebben over (lopende) orders en andere vragen;
  • Diverse administratieve handelingen in onder andere Excel en Navision;
  • Voorraadbeheer, forecasting en het maken van overzichten met behulp van Excel;
  • Meedenken over hoe processen beter en efficiënter kunnen gaan.

Wij verwachten van jou

Jij bent een echte administratieve en klantgerichte duizendpoot die positief in het leven staat en die het leuk vindt om in een hecht team met gedreven collega’s samen te werken. Verder ben je proactief en als een klant eens belt na werktijd vind je het geen probleem om die nog even te helpen. Jij bent betrokken bij zowel je werk als onze missie om onze planeet te verbeteren. Verder:

  • Heb je een mbo werk- en denkniveau
  • Ben je vanuit je intrinsieke motivatie milieubewust en al bezig met duurzaamheid
  • Ben je een organisatietalent en werk je nauwkeurig, je vindt werken volgens normen en procedures waardevol
  • Heb je goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ben je bekend met Navision en Microsoft programma’s zoals Excel en Outlook

Een ambitieuze leergierige starter kan zich deze kennis natuurlijk ook snel eigen maken en dus kun je ook als starter op de arbeidsmarkt solliciteren naar deze leuke baan.

Jij mag van ons verwachten

Je komt terecht in een plezierig en resultaatgerichte werkomgeving, waarin je regisseur van je eigen ontwikkeling mag zijn. Je maakt onderdeel uit van een organisatie waar aandacht is voor jou als persoon. We besteden bij GBN Groep aandacht aan jouw beroepsmatige en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast bieden wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goed marktconform salaris dat uitbetaald wordt in 13 periodes en een pensioenregeling met werkgeversbijdrage. Ook kan je deelnemen aan een collectieve ziektekostenverzekering, kan je korting krijgen bij een groot aantal sportscholen en hebben we een personeelsvoordeelwinkel.

Dit is GBN

Werken bij GBN betekent werken in een gedreven, enthousiast en ambitieus team.

Het is een dynamisch bedrijf waar geen dag is hetzelfde, snel kunnen schakelen is een must. Je collega’s hebben de hands on mentaliteit, zijn flexibel, proactief en deskundige mensen. Pas jij hier tussen? Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. We ontzorgen met volledig ketenbeheer bij inname van grond en reststoffen én de levering van grond(producten) en bouwstoffen in heel Nederland. Wij beschikken over unieke expertise op het gebied van asbest- en bodemsanering en we zijn producent van secundaire grond- en bouwstoffen.

Circulariteit en duurzaamheid zijn onlosmakelijk met GBN verbonden. Met circulair slopen bouwt GBN mee aan een toekomst zonder gebruik van primaire grondstoffen. Materialen worden geen afval meer, maar worden ingezet als nieuwe grondstof. Slimme, creatieve en innovatieve oplossingen, dat is GBN!

Wil je meer weten over onze innovatieve activiteiten en prachtige projecten? Ga dan nu naar www.GBN.nl.

Kop koffie?

Ben je nieuwsgierig naar de functie van commercieel medewerker binnendienst: Administratief en wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Martin Jorritsma, Bedrijfsleider GBN Groep. Hij is bereikbaar via 06-51 95 00 43 of m.jorritsma@gbn.nl. Ook kan je hem bereiken via zijn secretaresse: 06 29 37 62 94 of c.hendriks@gbn.nl

 

Reageren
Wil je direct reageren? Dan zien we jouw CV met motivatie graag tegemoet. Je kunt deze mailen naar Martin via m.jorritsmagbn.nl o.v.v. vacature commercieel medewerker binnendienst: Administratief

Acquisitie

Wij houden van een open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen.